maandag 8 maart 2010

Bezoek Italia al Dente
























Afgelopen zaterdag heerlijk genoten op de Italia al Dente Beurs in Amsterdam.
De beurs werd gehouden in Loods 6 op het KNSM Eiland.

Ik was de gelukkige winnaar van 2 gratis kaartjes. Via vegatopia.com had ik meegedaan aan een prijsvraag, die ik zowaar gewonnen had ! Extra leuk dus, want ik zou toch al naar deze beurs gaan en nu dus lekker voor niets :)

Bij de ingang bleken er keurig 2 kaartjes op mijn naam te staan, een goed begin, net als het glaasje prosecco met een lekker hapje bij ontvangst. De beurs ziet er gezellig druk uit, niet te druk en absoluut geen dringende mensen massa, allemaal erg uitnodigend.

Dat het echt een beurs voor fijnproevers is blijkt al snel. Overal is heerlijke wijn, kaas, worst, olie en zoetigheid te proeven. De leuke kleine standjes hebben allemaal Italiaanse heerlijkheden te proeven en daar maken we dan ook maar goed gebruik van! We krijgen de lekkerste wijnen te proeven en aan de lekkere hapjes ontbreekt het ook zeker niet.

De sfeer op de beurs is erg relaxed, geen duwende bezoekers en overal wordt lekker de tijd voor je genomen en je komt dan ook alles te weten over alle mooie producten.

Ik vond de beurs erg geslaagd en vond het fijn dat het niet zo'n commercieele beurs was waar je met de aanbiedingen om de oren geslagen wordt en waar de bezoekers zich ook als ware koopjesjagers gaan gedragen. Deze beurs was gezellig druk en je kon lekker je eigen gang gaan en je echt een beetje in het heerlijke Italiƫ wanen. De beurs was niet erg groot, maar groot genoeg om je een aantal uurtjes goed in de watten te laten leggen met alle heerlijkheden en echt Italiaanse producten.

Na een heerlijke middag gingen we naar huis met: Italiaanse wijnen, ambachtelijke broodtaartjes, pasta, meel, vijgenbrood en balsamicoazijn.

Zeker voor herhaling vatbaar, volgend jaar zijn we er zeker weer bij !

1 opmerking:

  1. Hoi Femke,
    Ik zie je reactie nu pas op het web! Wat leuk dat je zo genoten hebt. Daar doen we het voor! Volgende editie vindt plaats op 19 en 20 maart 2011, weer in Loods 6. De organisatie is in volle gang. Graag tot dan!
    groet, heleen schreuder, organisator Italia al Dente.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
/* zoekresultaten */